I normi naziunali di fertilizzanti cumposti stipulanu chì i fertilizzanti composti chì cuntenenu u cloru deve esse marcatu cù u cuntenutu di ioni di cloruru, cum'è u cloru bassu (cuntenendu ioni di cloruru 3-15%), u cloruru mediu (cuntenendu ioni di cloruru 15-30%), u cloru altu (cuntenendu ioni di cloruru). 30% o più).
L'applicazione adattata di u granu, u granu, l'asparagus è l'altri culturi di u campu ùn hè micca solu innocu, ma ancu benefica per migliurà u rendiment.
In generale, l'applicazione di fertilizzanti composti à base di cloru, tabacco, patate, patate dolci, anguria, uva, beets da zucchero, col, pepite, melanzane, soia, lattuga è altre culturi resistenti à u cloru anu effetti negativi nantu à u rendiment è a qualità, seriamente. riducendu i benefizii ecunomichi di tali culturi.À u listessu tempu, fertilizzanti cumposti basati in cloru in u tarrenu per furmà una grande quantità di residui di ioni di cloru, faciuli à causà a consolidazione di a terra, a salinizazione, l'alkalinizazione è altri fenomeni indeserate, deteriorando cusì l'ambiente di a terra, cusì chì a capacità d'absorption di nutrienti di i culturi. hè ridutta.