Placcatura
U grossu di u revestimentu hè a cundizione di garanzia più impurtante per a resistenza à a corrosione. Più grande hè u grossu di u revestimentu, megliu hè a resistenza à a corrosione, chì hè stata pruvata da parechji testi accelerati è testi di esposizione nasale.
Comu mostra quì sottu:
Per i platti d'acciaio di culore basati nantu à platti zincati (alluminiu), u spessore di u rivestimentu affetta principalmente a prestazione di corrosione di tacca di i platti d'acciaio di culore. U più diluente u sustrato, u più grossu u stratu di zincu, è megliu a resistenza à a corrosione di u cut. Attualmente hè ricunnisciutu internaziunale chì u ratio di zincu ≥ 100 hè una prutezzione efficace contr'à a corrosione di tacca di i latti d'acciaio rivestiti di culore.
Certificatu. Pigliendu un sustrato di 0,5 mm per esempiu, u cuntenutu di plating per metru quadru da una parte deve ghjunghje à almenu 50 g.
Comu sceglie u tipu di revestimentu
U rolu principali di u revestimentu hè riflessu in l'effetti visuali è e funzioni protettive. I pigmenti di u revestimentu pò esse divisu in pigmenti organici è pigmenti inorganici, cù culori brillanti è lustre; I pigmenti inorganici sò generalmente di culore chjaru, ma e so proprietà chimiche è a resistenza UV sò superiore à i pigmenti organici.
I topcoats più cumunimenti usati per i platti d'acciaio culurati include poliester (PE), poliester mudificatu di silicu (SMP), poliester d'alta durabilità (HDP) è fluoruru di poliviniliden (PVDF). Ogni topcoat hè adattatu per diverse situazioni, è ricumandemu di utilizà prudutti HDP o PVDF quandu l'ecunumia permette.
Per a selezzione di primer, a resina epossidica deve esse scelta se l'aderenza è a resistenza à a corrosione sò enfatizzati; Per più attenzione à a flessibilità è a resistenza UV, sceglite un primer di poliuretano.
Per u revestimentu posteriore, se a piastra d'acciaio rivestita di culore hè aduprata cum'è una sola piastra, selezziunate una struttura di dui strati, vale à dì, una capa di prima prima è una capa di finitura posteriore. Se a piastra d'acciaio rivestita di culore hè aduprata cum'è una piastra composta o sandwich, una capa di resina epossidica hè appiicata nantu à u spinu.
Effettu di u grossu di u revestimentu nantu à a vita di serviziu
U revestimentu di piastra d'acciaio culurata pò ghjucà un certu rolu in a prevenzione di a corrosione, utilizendu a film di rivestimentu per isolà sustanzi corrosivi esterni. In ogni casu, per via di l'aspettu microscòpicu di a film di revestimentu stessu, ci sò sempre pori, è una piccula quantità di vapore d'acqua in l'aria invadirà ancu u revestimentu, pruvucannu un blistering di u revestimentu è possibbilmente chì a film di revestimentu cade. Per piastra d'acciaio, placcatura
A strata (zincata o zincata d'aluminiu) hà un impattu maiò nantu à a vita di a piastra d'acciaio.
Per u listessu spessore di u revestimentu, u revestimentu secundariu hè più densu di u revestimentu primariu, cù una migliore resistenza à a corrosione è una vita di serviziu più longa. Per u spessore di u revestimentu, basatu annantu à i risultati di a prova di corrosione pertinenti, ricumandemu chì u revestimentu frontale sia 20 um o più, postu chì un gruixu di film sufficiente pò impedisce a corrosione in u periodu di validità.
Prevenire l'occurrence di corrosione (PVDF richiede un spessore di rivestimento più grosso per via di esigenze di vita di serviziu più longa, tipicamente 25 μ M o più).
Tempu di post: 31-mar-2023