Requisiti di prestazione per lampade chirurgiche senza ombra

News

I lampi chirurgici senza ombra sò strumenti di illuminazione essenziale durante a chirurgia. Per l'equipaggiu qualificatu, alcuni indicatori chjave di prestazione devenu risponde à i standard per risponde à i nostri bisogni d'usu.
Prima, hè impurtante di avè una illuminazione abbastanza. L'illuminazione di a lampada chirurgica senza ombra pò ghjunghje à più di 150000 LUX, chì hè vicinu à a luminosità sottu a luce di u sole in i ghjorni di sole in l'estiu. Tuttavia, l'illuminazione attuale aduprata hè generalmente adattata trà 40000 è 100000 LUX. S'ellu hè troppu luminoso, affettarà a visione. I lampade chirurgiche senza ombra duveranu furnisce una illuminazione abbastanza, evitendu ancu abbagliamenti da u fasciu nantu à i strumenti chirurgici. Glare pò ancu affettà a visione è a visione, facilmente causendu fatigue oculare per i medichi è impediscenu i prucessi chirurgici. L'illuminanza di a lampada senza ombra chirurgica ùn deve micca differisce troppu da l'illuminazione normale in a sala operatoria. Certi standard di l'illuminazione stipulanu chì l'illuminazione generale deve esse un decimu di l'illuminanza lucale. L'illuminazione generale di a sala operatoria deve esse sopra à 1000LUX.

lampada senza ombra
Siconda, u gradu senza ombra di a lampada senza ombra chirurgica deve esse altu, chì hè una funzione impurtante è l'indicatore di rendiment di a lampada senza ombra chirurgica. Qualchese ombra formata in u campu di vista kirurggicu impedirà l'osservazione, u ghjudiziu è a cirurgia di u duttore. Una bona lampada senza ombra chirurgica ùn deve micca solu furnisce una illuminazione abbastanza, ma ancu avè una alta intensità senza ombra per assicurà chì a superficia è i tessuti profondi di u campu di vista chirurgicu anu un certu gradu di luminosità.
A causa di a propagazione lineale di a luce, quandu u lume brilla nantu à un ughjettu opacu, una ombra si formarà daretu à l'ughjettu. L'ombra varieghja in diversi lochi è in tempi diversi. Per esempiu, l'ombra di a listessa persona in u sole di u sole hè più longa in a matina è più corta à meziornu.
Per l'osservazione, pudemu vede chì l'ombra di un ughjettu sottu à a luce elettrica hè particularmente scura in u mezzu è pocu prufonda intornu à ellu. A parti particularmente scura in u mità di l'ombra hè chjamata umbra, è a parte scura intornu hè chjamata penumbra. L'occurrence di sti fenomeni hè strettamente ligata à u principiu di a propagazione lineale di a luce. U misteru pò esse revelatu à traversu l'esperimentu seguitu.

lampada senza ombra.
Pudemu una tazza opaca nantu à una tavula horizontale è accende una candela accantu à questu, lampendu una ombra chjara daretu à a tazza. Se duie candele sò accese accantu à una tazza, si formanu duie ombre sovrapposte, ma non sovrapposte. A parte sovrapposta di e duie ombre serà cumplitamenti scuru, cusì serà completamente neru. Questu hè l'umbra; L'unicu locu vicinu à questa ombra chì pò esse illuminata da una candela hè a mezza ombra scura. Sì trè o ancu quattru o più candele sò accese, l'umbra si sminuisce gradualmente, è a penumbra apparirà in parechje strati è gradualmente diventa più scura.
U listessu principiu s'applica à l'uggetti chì ponu pruduce ombre cumposti da umbra è penumbra sottu a luce elettrica. Un lampu elettricu emette luce da un filamentu curvatu, è u puntu di emissione ùn hè micca limitatu à un puntu. A luce emessa da un certu puntu hè bluccata da l'ughjettu, mentre chì a luce emessa da altri punti ùn hè micca necessariamente bluccata. Ovviamente, u più grande l'area di u corpu luminoso, u più chjucu l'umbra. Se accendemu un cercolu di candele intornu à a tazza sopra citata, l'umbra sparirà è a penumbra sarà cusì debbuli chì ùn si pò vede.


Tempu di post: 18-novembre-2024