U principiu di generazione di rivestimenti galvanizzati à caldo
A galvanizzazione a caldo hè un prucessu di reazzione chimica metallurgica. Da una perspettiva microscòpica, u prucessu di galvanizazione in caldu implica dui equilibri dinamichi: equilibriu termale è equilibriu di scambiu di ferru zincu. Quandu i pezzi d'acciaio sò immersi in zincu fusu à circa 450 ℃, i pezzi d'azzaru à a temperatura di l'ambienti assorbanu u calore di u liquidu di zincu. Quandu a temperatura supera i 200 ℃, l'interazzione trà u zincu è u ferru diventa gradualmente apparente, è u zincu s'infiltra in a superficia di e parti di l'acciaio di ferru.
Siccomu a temperatura di l'azzaru si avvicina gradualmente à a temperatura di u liquidu di zincu, strati di lega cù diverse proporzioni di ferru di zincu sò furmati nantu à a superficia di l'azzaru, furmendu una struttura stratificata di u revestimentu di zincu. Cume u tempu passa, e diverse strati di lega in u revestimentu mostranu diverse tassi di crescita. Da una perspettiva macro, u prucessu di sopra si manifesta cum'è parti d'acciaio immerse in u liquidu di zincu, chì causanu a bolle di a superficia di u liquidu di zincu. Cume a reazzione chimica di ferru di zincu equilibra gradualmente, a superficia di u liquidu di zincu si calma gradualmente.
Quandu u pezzu d'acciaio hè elevatu à u nivellu di u liquidu di zincu, è a temperatura di u pezzu d'acciaio diminuisce gradualmente à sottu à 200 ℃, a reazzione chimica di ferru di zincu si ferma, è hè furmatu un revestimentu galvanizatu in caldu, cù u spessore determinatu.
Requisiti di spessore per i rivestimenti galvanizzati à caldu
I fatturi principali chì affettanu u gruixu di u revestimentu di zincu includenu: a cumpusizioni di metalli di sustrato, a rugosità di a superficia di l'acciaio, u cuntenutu è a distribuzione di elementi attivi di siliciu è fosforu in l'acciaio, stress internu di l'azzaru, dimensioni geometriche di parti d'acciaio, è prucessu di galvanizazione in caldo.
L'attuale standard di galvanizazione internaziunale è cinese hè divisu in sezioni basate nantu à u spessore di l'acciaio. U gruixu glubale è lucale di u revestimentu di zincu deve ghjunghje à u currispundenti per determinà a resistenza à a corrosione di u revestimentu di zincu. U tempu necessariu per ottene un equilibriu termale è un equilibriu stabile di scambiu di ferru di zincu varieghja per i pezzi d'acciaio cù diversi spessori, risultatu in diversi spessori di rivestimentu. U spessore mediu di u revestimentu in u standard hè basatu annantu à u valore di l'esperienza di a produzzione industriale di u principiu di galvanizazione à caldu citatu sopra, è u spessore lucale hè u valore di l'esperienza necessaria per cunsiderà a distribuzione irregolare di u spessore di u rivestimentu di zincu è i requisiti per a resistenza à a corrosione di u revestimentu. .
Dunque, i normi ISO, i normi ASTM americani, i normi JIS giapponesi è i normi chinesi anu esigenze ligeramente diverse per u spessore di u zincu, è a diferenza ùn hè micca significativa.
L'effettu è l'influenza di u gruixu di revestimentu galvanizatu in caldu
U grossu di u revestimentu galvanizatu in caldo determina a resistenza à a corrosione di e parti placcate. Per una discussione dettagliata, fate riferimentu à i dati pertinenti furniti da l'Associazione Americana di Galvanizazione Hot Dip in l'allegatu. I clienti ponu ancu sceglie un spessore di zincu chì hè più altu o più bassu di u standard.
Hè difficiuli di ottene un revestimentu più grossu in a produzzione industriale per i platti d'acciaio sottili cù una superficia liscia di 3 mm o menu. Inoltre, u spessore di u revestimentu di zincu chì ùn hè micca proporzionale à u gruixu di l'azzaru pò influenzà l'aderenza trà u revestimentu è u sustrato, è ancu a qualità di l'apparenza di u revestimentu. Un revestimentu eccessivamente grossu pò causà l'apparizione di u revestimentu per esse ruvida, propensu à a sbucciatura, è i pezzi placcati ùn ponu micca resistenti à scontri durante u trasportu è a stallazione.
Se ci sò parechji elementi attivi, cum'è u siliciu è u fosforu in l'azzaru, hè ancu assai difficiuli d'ottene rivestimenti più fini in a produzzione industriale. Questu hè chì u cuntenutu di siliciu in l'azzaru affetta u modu di crescita di a strata di l'alia di zincu di ferru, chì pruvucarà a fase zeta di a strata di l'alia di zincu di ferru à cresce rapidamente è spinghje a fase zeta versu a strata di a superficia di u revestimentu, risultannu in un rughjonu. strata di superficia opaca di u revestimentu, generendu un revestimentu scuru grisgiu cù una scarsa aderenza.
Dunque, cum'è discutitu sopra, ci hè incertezza in a crescita di rivestimenti galvanizzati in caldo. In fatti, hè spessu difficiuli di ottene una certa gamma di spessore di revestimentu in a produzzione, cum'è specificata in i standard galvanizzati à caldo.
Spessore hè un valore empiricu generatu dopu un gran numaru di esperimenti, tenendu in contu diversi fattori è esigenze, è hè relativamente scientificu è raghjone.
Tempu di post: 24-ghjugnu-2024