Chì sò e precauzioni quandu si usa una tavola chirurgica elettrica?

News

U tavulinu operatore hè una piattaforma per a cirurgia è l'anesthesia, è cù u sviluppu di a sucetà, l'usu di tavule operatore elettricu hè diventatu sempri più cumuni. Ùn solu rende l'operazione più còmuda è risparmiu di travagliu, ma ancu migliurà a sicurità è a stabilità di i pazienti in diverse pusizioni. Allora chì deve esse attentu à quandu si usa una tavola chirurgica elettrica?

1. U tavulinu chirurgicu elettricu hè un dispositivu di stallazione permanente, è a linea di entrata di l'energia deve esse inserita in trè sockets, cù un filu di messa in terra preparatu da l'istituzione medica in anticipu, per pudè mette in terra è cunnette u carcassa, evitendu efficacemente scossa elettrica. causatu da una corrente di fuga eccessiva; Inoltre, pò impedisce in modu efficace l'accumulazione di l'elettricità statica, l'attrito è u focu, evità u risicu di splusione in l'ambiente di gas anestesia di a sala operatoria, è impedisce l'interferenza elettromagnetica potenziale o accidenti trà l'equipaggiu.

Tavola operatoria elettrica
2. L'alimentazione principale, a barra di spinta elettrica è a primavera pneumatica di a tavola di uperazione elettrica sò chjuse. Durante u mantenimentu è l'ispezione, ùn smontate micca e so parti interne à vuluntà per evità di affettà l'usu normale.
3. Per piacè leghjite attentamente u manual d'istruzzioni prima di utilizà stu pruduttu.
4. U funziunamentu di a tavula operatore elettrica deve esse realizatu da u persunale medico furmatu da u fabricatore. Dopu avè aghjustatu l'elevazione è a rotazione di a tavola operatoria elettrica, l'operatore portatile deve esse piazzatu in un locu inaccessibile à u persunale medico per evità u funziunamentu accidintali, chì pò causà a tavola operatoria elettrica per muvimenti o rotazione, causendu ulteriori ferite accidentali à a tavola elettrica. paziente è peghju a cundizione.
5. In usu, se a putenza di a reta hè tagliata, pò esse usata una fonte di energia furnita cù una bateria d'urgenza.
6. Sustituzione di fusible: Per piacè cuntattate u fabricatore. Ùn aduprate micca fusi chì sò troppu grande o troppu chjucu.
7. Pulizia è disinfezione: Dopu ogni cirurgia, u pad di tavulinu cirurgicu deve esse puliti è disinfettatu.
8. Dopu à ogni operazione, u tavulinu di cirurgia elettricu deve esse in una pusizioni horizontale (in particulare quandu u tavulu di a gamba hè alzata), è poi calata à una pusizioni assai bassu. Unplug the power plug, cut off the live and neutral line, è isolate cumplettamente da u supply power di a rete.

Tavola operatoria elettrica.
L'assistente kirurggicu aghjusta a tavola operatore à a pusizione desiderata secondu i bisogni chirurgici, espunendu cumplettamente l'area chirurgica è facilitendu l'induzione di l'anestesia è a gestione di l'infuzione per u paziente, assicurendu u prugressu lisu di a cirurgia. Cù u sviluppu di a scienza è a tecnulugia, u tavulinu operatore hà evolutu da u funziunamentu manuale à l'elettro-idraulicu, vale à dì, u tavulinu operatore elettricu.
U tavulinu operatore elettricu ùn solu rende a chirurgia più còmuda è risparmiu di travagliu, ma ancu migliurà a sicurità è a stabilità di i pazienti in diverse posture, è si sviluppa versu a multifunzionalità è a specializazione. A tavola chirurgica elettrica hè cuntrullata da un computer microelettronicu è cuntrolli duali. Hè guidatu da a pressione elettro-idraulica. A struttura di cuntrollu principale hè custituita da una valvula di regulazione di a velocità.
Interruttori di cuntrollu è elettrovalvole. L'energia idraulica hè furnita à ogni cilindru idraulicu bidirezionale da una pompa idraulica elettrica. Cuntrolla u muvimentu reciprocante, u buttone di manicu pò cuntrullà a cunsola per cambià a pusizione, cum'è l'inclinazione a manca è a diritta, l'inclinazione frontale è posteriore, l'elevazione, l'elevazione posteriore, u muvimentu è riparà, ecc. Soddisfa i bisogni operativi è hè largamente utilizatu in diversi dipartimenti, cum'è cum'è chirurgia generale, neurochirurgia (neurochirurgia, chirurgia toracica, chirurgia generale, urologia), otorinolaringoiatria (oftalmologia, etc.), ortopedia, ginecologia, ecc.


Tempu di post: 11-10-2024