U geotextile di filamentu hè largamente utilizatu in a custruzzione

News

U geotextile di filamentu hè largamente utilizatu in a custruzzione:
(1) U filtru di a superficia di a diga upstream in a fase iniziale di a diga di almacenamento di frassini o di a diga di tailings, è a strata di filtru di u sistema di drenaggiu in a terra di rinfurzà di u muru di contenimentu.
(2) U geotextile di filamentu hè adupratu per aumentà a stabilità di a pendenza di ghiaia è a terra rinfurzata per prevene a perdita di l'acqua è di a terra è u dannu di u gelu di a terra à bassa temperatura.
(3) Filtru strattu intornu à u tubu di drenaje o fossa di drenaje di grava.
(4) U stratu di isolamentu trà u riempimentu artificiale, rockfill o material yard è fundazione, è l'isolamentu trà e diverse strati di terra congelata.Filtrazione è rinforzu.
(5) Rinfurzà u pavimentu flexibule, riparà i cracke nantu à a strada, è impedisce chì u pavimentu rifletta cracks.
(6) U stratu di isolamentu trà ballast è subgrade, o trà subgrade è fundazione soft.
(7) A strata di filtru di pozzu d'acqua, pozzu di sollievu o pipa baroclinica in ingegneria idraulica.
(8) U stratu di isolamentu geotextile trà l'autostrada, l'aeroportu, a strada ferroviaria è a roccia artificiale è a fundazione.
(9) A presa di a terra hè drenata verticalmente o horizontale è intarrata in a terra per dissipate a pressione di l'acqua di poru.
(10) U drenagiu daretu à a geomembrana impervious o sottu à a tappa di cimentu in a presa di terra o terraferma.
(11) Strade (cumprese strade temporanee), ferrovie, terrapieni, dighe di roccia di terra, aeroporti, terreni sportivi è altri prughjetti sò usati per rinfurzà i fundamenti morbidi.
(12) U geotextile di filamentu hè adupratu per eliminà l'infiltrazione intornu à u tunnel, per riduce a pressione di l'acqua esterna nantu à u rivestimentu è l'infiltrazione intornu à l'edificazioni.
(13) Drainage di terreni sportivi di terra artificiale.


Tempu di Postu: Oct-07-2022