Tecnulugia di custruzzione di geogrid, analisi cumpleta di i metudi di custruzzione di geogrid

News

https://www.taishaninc.com/

U prucessu di posa di geogrid:

Inspeccione è pulizziari la strata di cuscinetti inferjuri → stende manualmente a geogrid → overlap, tie and fix→pave the top subgrade soil→rolling→inspection.

Cose da nutà quandu si mette geogrid:

(1) U geogrid hè stallatu nantu à una strata piatta di cuscinetti più bassi secondu a larghezza pianificata.U stratu di u fondu superiore di riempimentu hè liberu di detriti chì ponu dannà a geogrid.Quandu si mette a geogrid, a direzzione di l'alta forza deve esse perpendiculare à l'assi di l'imbankment.layout.A geogrid hè disposta horizontalmente.Stringhje è stende durante a posa per prevene arrughe, distorsioni o buche.Geogrids sò spliced ​​longitudinally usendu u metudu overlapping, è a larghezza di superposizione ùn hè micca menu di 20 cm.
(2) Dopu a stallazione di a geogrid, mette manualmente a capa superiore di riempimentu è finisce u rolling in u tempu per prevene l'esposizione à longu andà à u sole.Allora aduprate u trasportu meccanicu, leveling è rolling.A pavimentazione meccanica è u rolling sò realizati da i dui estremità à u centru, è u rolling hè realizatu da i dui estremità à u centru, è u gradu di compactazione hè mantinutu per risponde à i requisiti standard.
(3) Impedisce à tutti i veiculi di custruzzione è a machina di custruzzione di marchjà o parcheghju nantu à a geogrid pavimentata.Verificate a qualità di a geogrid in ogni mumentu durante a custruzzione.Se si trova qualchì dannu cum'è rottura, puntura o lacrime, riparà secondu l'estensione.o rimpiazzà.

https://www.taishaninc.com/

Metodu di custruzzione di Geogrid:


(1) Prima, stende accuratamente a linea di pendenza stradale.Per assicurà a larghezza di a strada, ogni latu hè allargatu di 0,5 m.Dopu à u nivellu di a terra di basa esposta, aduprate un rullu vibratoriu 25T per appughjà staticamente duie volte, è dopu aduprate un rullu vibratoriu 50T per pressu quattru volte., leveling di cooperazione artificiale locale irregolare.
(2) Lay 0.3M thick medium (grossa) sand, and after leveling with manual collaborative machinery, use a 25T roller vibratory to perform static pressure two volte.
(3) Lay geogrid.Quandu si mette geogrids, a superficia di u fondu deve esse pianu è densu.In generale, si deve esse disposti flat, straightened, è micca stacked.Ùn deve esse micca torciati o torciati.Dui geogrids adiacenti deve esse sovrapposti da 0,2 m, è i geogrids duveranu esse sovrapposti transversalmente longu a strada.I pezzi di cunnessione sò cunnessi cù u filu di ferru N ° 8 ogni 1 metru, è a griglia dispostu hè fissata à a terra cù unghie in forma di U ogni 1,5-2m.
(4) Dopu chì u primu stratu di geogrid hè stallatu, inizialmente riempie a seconda capa di 0,2 m di sabbia media (grossa).U metudu hè: trasportà a sabbia à u situ di custruzzione in vittura è scaricala nantu à u latu di a strada, è poi spinghjala avanti cù un bulldozer., prima riempie 0,1 m in 2 metri à e duie estremità di a strada, piegate a prima strata di geogrid, è poi riempia cù 0,1 m di sabbia media (grossa).Hè pruibitu di riempie è spinghje e duie estremità à u mità, è ogni tipu di machina hè pruibita.Quandu u travagliu nantu à una geogrid chì ùn hè micca stata piena di sabbia media (grossa), questu assicurarà chì a geogrid hè piatta, bulging, è senza arrugazioni.Dopu chì a seconda capa di sabbia media (grossa) hè pianu, una misura horizontale deve esse realizatu.Per prevene un spessore di riempimentu irregolare, aduprate un rullu vibratoriu 25T per appughjà staticamente duie volte dopu chì hè livellu.
(5) U metudu di custruzzione di a seconda capa di geogrid hè u listessu cum'è a prima capa.Infine, riempie cù 0,3 M di sabbia media (grossa).U metudu di riempimentu hè u listessu cum'è a prima capa.Dopu à pressing staticu duie volte cù un roller 25T, cum'è questu U rinforzu di a basa di a strada hè cumpletu.
(6) Dopu chì u terzu stratu di sabbia media (grossa) hè rotulatu, mette dui geogrids à i dui estremità di a pendenza longitudinalmente longu à a linea, si sovrapponenu da 0,16 m, è li cunnetta in u listessu modu, è poi cumincianu a custruzzione di terra.Quandu si ponenu geogrids per a prutezzione di a pendenza, hè necessariu di misurà e linee di bordu di ogni strata, è assicuratevi chì i geogrids sò intarrati 0,10 m in a pendenza dopu a riparazione di a pendenza in ogni latu.
(7) Per ogni dui strati di terra pienu di geogrid di pendenza, vale à dì, quandu u gruixu hè di 0,8 m, un stratu di geogrid deve esse stallatu nantu à i dui estremità, è cusì, finu à ch'ellu si mette sottu à a superficia di terra di a terra. spalla di strada.
(8) Dopu chì a strada hè piena, a pendenza deve esse riparata in u tempu, è a prutezzione di rubble secca deve esse realizatu à u pede di a pendenza.In più di l'allargamentu di a strada di 0,3M da ogni latu, 1,5% di u stabilimentu deve esse riservatu.

Geogrid..


Tempu di post: 14-Sep-2023