Geomembrana hè principalmente un materiale chimicu di fibra corta

News

Quandu si parla di u rolu di u film plasticu in l'insulazione impermeable è termale, duvemu prima pensà à film di terra impermeable.Stu tipu di geomembrana hè famosa per a so prestazione eccellente è pò esse usata in parechji prughjetti di presa di terra o canali.Forsi videremu tessuti non-tessuti in parechji casi.A geomembrana hè basicamente un materiale chimicu di fibra corta.
A geomembrana pò esse allargata à un certu puntu è pò esse usata in parechji lochi.Dopu chì a geomembrana hè cumminata cù a film plastica, dicemu chì a qualità di u film plasticu originale pò esse effittivamenti megliurà, è pò ancu risponde à i nostri bisogni più.Stu materiale hè spessu chjamatu geomembrana.Quandu u materiale hè aghjuntu, a forza di attritu di a superficia di cuntattu pò esse aumentata, è a capa protettiva pò furmà un statu più stabile.
Geomembrana hè principalmente un materiale chimicu di fibra corta
Inoltre, a geomembrana pò resiste à certi mecanismi di reazzione chimica esterna è hà una bona resistenza à a corrosione.Ancu in un ambiente àcitu forte, certe forme di geomembrana ponu esse manteni per un bellu pezzu.In generale, i materiali di geomembrana sò assai paura di l'ambienti acidi, alkalini o sali.Se vulete usà mulch, hè megliu di mette in un locu senza u sole direttu.
Perchè pò allargà a vita di serviziu di a geomembrana è evità i materiali ligeri almacenati, solu in questu modu a geomembrana pò evità a reazione chimica.U sole longu tempu pò aumentà a temperatura di a superficia di a geomembrana, cusì pruvucarà a struttura di a geomembrana à crack.Ùn pare micca chì ci hè una grande diferenza, ma in fattu, a natura di a geomembrana hà cambiatu.
Cù u sviluppu di l'ecunumia, l'applicazione di geomembrana è geotextile hè sempre più larga, utilizata principarmenti in paisaghjistu, impianti di depurazione, prevenzione di infiltrazioni di diga, prughjettu di metro è altri prughjetti.Chì ghjè a diffarenza trà geomembrana è geotextile quandu si usa geotextile?Fighjemu un ochju.
Questu hè, diverse caratteristiche:
1. Caratteristiche di a geomembrana:
Geomembrana hè un tipu di materiale anti-infiltrazione cumpostu da film plasticu è tela non-tessuta.A prestazione anti-infiltrazione di a geomembrana di novu materiale dipende principalmente da a prestazione anti-infiltrazione di film plasticu.
1) Hà una resistenza eccellente à u cracking di stress ambientale è a corrosione chimica.
2) Large intervallu di temperatura è longa vita di serviziu.
3) U sistema anti-seepage è drenaje hè stallatu per agisce nantu à u corpu di a macchina è hà e funzioni di isolamentu è rinfurzamentu.
4) Alta forza composita, alta forza di buccia è bona resistenza à a perforazione.
5) Forte capacità di drenaje, grande coefficient d'attrito è picculu coefficient di espansione lineale.
2. Features di geotextile
Geotextiles, cunnisciuti ancu com'è geotextiles, sò geosintetici permeabili fatti di fibre artificiali, aghi o trecce.Geotextile hè un novu tipu di geosintetica.U pruduttu finitu hè tela, generalmente 4-6 metri di larghezza è 50-100 metri di longu.Geotextiles sò spartuti in geotextiles è geotextiles non-tessuti.
1) Attualmente, e fibre sintetiche aduprate in a produzzione geotessile includenu principalmente fibre di poliamide, fibra di poliester, fibra di polipropilene, fibra di polipropilene, etc., chì anu una forte resistenza à l'inhumazione è à a corrosione.
2) Geotextile hè un tipu di materiale permeable cù boni funzioni di filtrazione è isolamentu.
3) Geotextile Nonwoven hà una bona prestazione di drenaje per via di a so struttura fluffy.
4) U geotextile hà una bona resistenza à a perforazione, cusì hà una bona prestazione di prutezzione.
5) Geotextile hà un bonu coefficient d'attrito è forza di trazione, è hà u funziunamentu di rinforzu geotextile.
2 Differenti permeabilità à l'acqua:
Geomembrane hè impermeable, mentri geotextile hè permeable.
3 Diversi materiali:
E geomembrane sò lastre di diversi spessori fatti di resina d'alta molecule o di gomma per estrusione riscaldante o soffiatura.Sò membrani impermeable fatti di polietilene d'alta è bassa densità, EVA, etc. Geotextile sò poliester, acrilicu, etc. Tessuti non tissuti trasfurmati da filatura, vestiti di carta o tissuti in machina, tessuti non-tessuti o spinning, poliester, polipropilene, acrilico. fibra, nylon, etc.
4 、 Differenza di rendiment:
I geotextiles anu un bonu filtramentu, drenaje, isolamentu, rinfurzamentu, prevenzione di infiltrazioni è funzioni di prutezzione, è sò ligeri in pesu, altu in forza di trazione, boni in permeabilità di l'aria, alta in temperatura è resistenza à l'invechjamentu.
A geomembrana hè un materiale chimicu polimeru flessibile cù una piccula gravità specifica, forte duttilità, forte adattabilità à a deformazione, resistenza à a corrosione, resistenza à bassa temperatura è bona resistenza à u gelu.
Diversi scopi:
I geotessili sò principalmente usati per rinfurzà, isolamentu, drenaje, filtrazione è prutezzione.
A geomembrana hè principalmente aduprata per a sigillatura, a partizione, a prevenzione di infiltrazioni è a prevenzione di crack.


Tempu di Postu: Nov-14-2022