GL GI PPGI è PVDF PPGI Spedizioni à Trinità è Tobago

News

GL GI PPGI è PVDF PPGI Spedizioni à Trinità è Tobago

Hengze Steel, Cum'è un fabricatore d'acciaio, pruduce PPGI PPGL GI GL, Roofing Sheet, ASP Roof, esporta in parechji posti, in particulare PPGI PPGL GI GL, ASP Roof in Sudamerica, cum'è Perù, Africa, Trinidad, Brasile, Colombia, è cusì nantu.
Quist'annu, Hengze hà furnitu bobine d'acciaio galvanizzate (GI), bobine d'acciaio di Galvalume (GL), bobine d'acciaio galvanizzate preverniciate (PPGI), PVDF PPGI, bobine d'acciaio d'aluzinc di culore (PPGL) à Trinidad è Tobago, i clienti ci dannu i boni feedback. nantu à i prudutti, in particulare PPGI, pudemu furnisce diverse marche di pittura, è avemu una bona cooperazione in tuttu u tempu cù i famosi marchi di pittura, cum'è Beckers, AkzoNobel, Nippon. Allora, pudemu prumette a qualità di pittura, è furnisce i clienti bè. sustegnu in a vita di u produttu.Riguardu à i bisogni di u produttu, s'ellu hè altu o esigenze generale, pudemu scuntrà e diverse esigenze di i clienti.

À propositu di Galvalume Steel Coils (GL), pudemu scuntrà tutte e diverse esigenze di i clienti, cum'è G550 O G350, pienu duru O duru duru, antifinger O micca, o altri, daremu à i clienti u nostru sustegnu più grande, pruvate u nostru megliu per suddisfà i clienti.

Ogni annu, avemu parechji clienti, cum'è da u Camerun, u Congo è altri lochi di l'Africa, è ancu i clienti sudamericani, da u Cile è u Perù, è ancu i clienti asiatichi da u Bangladesh, a Tailanda è altri paesi.Per furnisce servizii più intimi, furnimu "Strumentu di misurazione di spessore di film" per i clienti chì visitanu a nostra fabbrica, ponu verificà a qualità di u produttu in tempu, è ponu ancu dà u sustegnu à i so clienti in u so paese.

Benvenuti à visità Hengze Steel Group.we speremu di avè una cuuperazione longu cù ogni cliente in u futuru, speremu di aiutà vi espansione u vostru mercatu cummerciale, è avemu una cooperazione win-win.

Quist'annu demu à tutti i nostri clienti un serviziu speciale, cum'è un termini di pagamentu, per risolve i so prublemi finanziarii.È, dà li u sustegnu Medicu nantu à COVID-19.

Benvenuti à visità Hengze Steel Group.we furnisce per voi a megliu qualità, u megliu serviziu. Se ogni dumanda, pls cuntattatemi in ogni mumentu! Semu sempre quì per voi in 24 ore.

News

Tempu di Postu: Dec-13-2021