Acciaio zincu-aluminiu-magnesiu à immersione à caldu

News

Acciaio zincu-aluminiu-magnesiu à immersione à caldu

Ogni annu, avemu parechji clienti, cum'è da u Camerun, u Congo è altri lochi di l'Africa, è ancu i clienti sudamericani, da u Cile è u Perù, è ancu i clienti asiatichi da u Bangladesh, a Tailanda è altri paesi.Per furnisce servizii più intimi, furnimu "Strumentu di misurazione di spessore di film" per i clienti chì visitanu a nostra fabbrica, ponu verificà a qualità di u produttu in tempu, è ponu ancu dà u sustegnu à i so clienti in u so paese.

Hot-dip Zinc-Aluminium-Magnesium Steel, chì hè ancu chjamatu "ZINCALUME steel", OR "ZAM", hè un novu pruduttu di custruzzione, avarà un impattu ambientale considerablemente ridottu cumparatu cù l'azzaru ZINCALUME attuale.
Hot-dip Zinc-Aluminium-Magnesium Steel hè un pruduttu di lamina d'acciaio in lega di zincu-aluminiu-magnesiu, resistente à a corrosione, assai superiore.Stu pruduttu maravigghiusu dura più longu in l'ambienti più severi, furnisce una prutezzione integrata da a ruggine, è prumove un risparmiu di costi per mezu di menu mantenimentu.
L'acciaio zincu-alluminiu-magnesiu à immersione à caldu presenta in modu unicu una auto-guarigione, ?ecologicamente amichevule ?alternativa à altri rivestimenti metallichi convenzionali.
U studiu hà cunclusu chì a riduzzione di l'impatti ambientali hè guidata da a riduzzione di i metalli utilizati per rivestire l'acciaio di zincu-aluminiu-magnesiu, cumminatu cù a so vita più longa. , u Hot-dip Zinc-Aluminium-Magnesium Steel?steel?studiu hà truvatu chì a riduzzione di a quantità di risorse metalliche usate in u revestimentu d'aluminiu-zinc-magnesiu AM125 cuntribuisce à a riduzzione di a so impronta quandu paragunatu cù un aluminiu tradiziunale AZ150- rivestimentu di zincu.

Caratteristiche principali di l'acciaio zincu-aluminiu-magnesiu à immersione à caldu

1.Longer vita di serviziu cà altri prudutti coated
2. Prutezzione di a ruggine di u bordu - a caratteristica distintiva di l'acciaio zincu-aluminiu-magneziu à caldo
3.Thinner revestimentu ma più prutezzione - ecologicu
4.Excellent in ambienti severi - in particulare custiera è agricula
5.Eliminate a necessità di galvanizazione post dip (batch).
6.Superior formability per via di e caratteristiche di u revestimentu
Risparmiu 7.Cost attraversu una vita di serviziu più longa è un mantenimentu ridottu
8.Bridges u divariu di u produttu trà l'acciaio inossidabile galvanizatu assai rivestitu è ​​costu

Hengze steel sarà sempre cù i so clienti, è darà u megliu sustegnu per ogni amicu.

Benvenuti in Cina! Benvenuti à Hengze Steel!

News

Tempu di Postu: Dec-13-2021