cunniscenza calda |Capisce u flussu di prucessu di foglia d'acciaio di culore in un articulu

News

I pannelli rivestiti di culore furniscenu novi materie prime per l'industria di a custruzione, l'industria navale, l'industria di l'automobile, l'industria di l'elettrodomestici è l'industria elettrica, è anu ottenutu boni risultati, cum'è a sostituzione di legnu cù l'acciaio, u risparmiu d'energia è a riduzione di emissioni.Sottu taishaninc introduverà u so flussu di prucessu.

https://www.taishaninc.com/

1. Piastra d'acciaio di culore di culore hè un pruduttu fattu di piastra d'acciaio laminata à friddu è di piastra d'acciaio galvanizzata cum'è u materiale di basa, chì hè fatta da pretrattamentu di a superficia (sgrassamentu, pulizia, trattamentu di cunversione chimica), revestimentu cuntinuu (metudu di rivestimentu di rulli). coccia è rinfriscà.
2. U prucessu di pruduzzione principale di l'unità di rivestimentu di culore cuntinuu ordinariu di dui-xu-dui siccati hè: uncoiling-pretreatment-coating-baking-post-processing è coiling.
3. A piastra di culore prodotta da u pianu di basa friddu hà un aspettu lisu è bellu è hà a prestazione di trasfurmazioni di a piastra fridda;in ogni modu, ogni scratch ligera nant'à u revestimentu di a superficia di u piattu culuritu-coated vi esposerà u materiale di basa friddu-laminatu à l 'aria, risultatu in esposta Rust Rossu appare nantu à u ferru.Per quessa, tali prudutti deve esse usatu solu in misure d'isolamentu tempuranee menu esigenti è materiali interni

COIL

 

1 、 Piastra d'acciaio rivestita di culore galvanizatu à caldu
U pruduttu ottenutu da u rivestimentu di una piastra d'acciaio galvanizatu à caldu cù un revestimentu organicu hè una piastra d'acciaio galvanizzata à caldo.U revestimentu organicu nantu à a superficia di a piastra d'acciaio galvanizatu in caldo ùn hè micca solu un effettu protettivu di zincu, ma ancu ghjucà un rolu in l'insulazione di u calore è a prevenzione di a ruggine, cù una vita di serviziu più longa di a piastra d'acciaio galvanizzata à caldo.U cuntenutu di zincu di u sustrato galvanizatu in caldu hè generalmente 180g / m2 (da i dui lati), è u cuntenutu di zincu di u sustrato galvanizatu in caldu hè 275g / m2.

Piastra d'acciaio di culore.
2 、 Placca rivestita di culore di zincu d'aluminiu à immersione calda
Sicondu i bisogni, i platti d'acciaio zincati in aluminiu à caldo ponu ancu esse aduprati cum'è sustrati rivestiti di culore (55% zinc aluminium è 5% zinc aluminium).A foglia galvanizzata di u culore di culore usa a lamina galvanizzata cum'è sustrato, è u pruduttu ottenutu da a coccia di revestimentu organicu hè galvanizatu.A causa di a sottile strata di zincu di foglia galvanizzata, u cuntenutu di zincu hè di solitu 20/20g/m2, cusì stu pruduttu ùn hè micca adattatu per a produzzione di muru è tettu.Tuttavia, per via di a so bella apparenza è di un eccellente rendimentu di trasfurmazioni, pò esse principalmente utilizatu in l'apparecchi domestici, sistemi audio, mobili in acciaio, decorazioni interni, etc.

Rotulu dipintu
In sintesi, i pannelli rivestiti di culore sò stati largamente utilizati è anu fattu cuntributi significativi à l'industria, guidà u rapidu sviluppu di l'industria è l'ecunumia.

Rotulu dipintu


Tempu di Postu: 27-Sep-2023