Quantu sapete di e caratteristiche è e caratteristiche di i platti d'acciaio galvanizzati?

News

Lamiera d'acciaio galvanizatuhè un tipu di materiale di custruzzione chì assai persone sceglienu di cumprà.Quandu sceglite lame d'acciaio galvanizzatu, a ghjente prestarà attenzione à e so caratteristiche è e caratteristiche.Allora chì sò e caratteristiche di l'acciaio galvanizatu?Chì sò e caratteristiche di a piastra d'acciaio galvanizatu?
1 、 Chì sò e caratteristiche di a piastra d'acciaio galvanizatu
1. I platti d'acciaio galvanizzati anu una bona affidabilità, è a strata galvanizzata hè ligata metallurgica à l'azzaru, diventendu una parte di a superficia di l'azzaru.Dunque, a durabilità di u revestimentu hè relativamente affidabile.
2. Piastra d'acciaio galvanizatu hà resistenza à a corrosione.I platti d'acciaio galvanizzati sò rivestiti cù una strata di zincu metallicu per prevene a corrosione nantu à a superficia è allargà a so vita di serviziu.Stu tipu di piastra d'acciaio rivestita hè chjamata piastra d'acciaio galvanizatu.A galvanizazione hè un metudu ecunomicu è efficace di prevenzione di a ruggine cumune utilizatu, è circa a mità di a produzzione di zincu di u mondu hè aduprata in questu prucessu.Piastra d'acciaio galvanizatu hè un tipu impurtante dipiastra d'acciaio anticorrosione, micca solu perchè u zincu pò furmà una densa capa protettiva nantu à a superficia di l'azzaru, ma ancu perchè u zincu hà un effettu di prutezzione catodica.Quandu u stratu galvanizatu hè dannatu, pò ancu prevene a corrosione di i materiali di basa di ferru per a prutezzione catodica.
3. U revestimentu di piastra d'azzaru galvanizatu hà una forte tenacità, furmendu una struttura metallurgica spiciale chì pò sustene i danni meccanichi durante u trasportu è l'usu.
2 、 Chì sò e caratteristiche di l'acciaio galvanizatu
1. Piastra d'acciaio galvanizatu hà una bona resistenza à l'ossidazione.A resistenza à l'ossidazione di a superficia di a piastra d'acciaio galvanizatu hè forte, chì pò rinfurzà a resistenza à a corrosione è a capacità di penetrazione di e parti.
2. L'acciaio galvanizatu hà u vantaghju di a prutezzione generale, è ogni parte di a parte placcata pò esse rivestita cù zincu, chì furnisce una prutezzione cumpleta ancu in depressioni, anguli sharp, è spazii nascosti.
A lamina d'acciaio galvanizzata hè durable è durable, è in ambienti suburbani, a strata standard di prevenzione di ruggine galvanizzata pò esse mantinuta per più di 50 anni senza bisognu di riparazione.In i zoni urbani o offshore, a strata standard di prevenzione di ruggine galvanizzata pò esse mantinuta per 20 anni senza bisognu di riparazione.

dbe79f1f7ee4c211dba6a27f1d393f5


Tempu di post: May-08-2023