U rolu di u geotextile

News

1: Isolamentu
Aduprate agulla di fibra corta di poliester perforatageotextileper isolà i materiali di custruzzione cù diverse proprietà fisiche (cum'è a dimensione di particella, a distribuzione, a coerenza è a densità), cum'è a terra è a particella di sabbia, a terra è u cimentu.Assicuratevi chì dui o più materiali ùn sò micca persi o mischiati, mantene a struttura generale è a funzione di i materiali, è rinfurzà a capacità portante di a struttura.
2: filtrazione
Quandu l'acqua scorri da a strata di terra fina à a strata di terra grossa, u geotextile perforatu cù agulla di fibra corta di poliester hà una bona transpirabilità è permeabilità à l'acqua, chì permettenu u flussu di l'acqua per passà è interceptendu in modu efficace e particelle di terra, sabbia fina, picculi petri, etc. a stabilità di l'acqua è l'ingegneria di a terra.
3 : Drainage
U geotextile punzonatu cù agulla di fibra corta di poliester hà una bona conduttività di l'acqua, chì ponu formate canali di drenaje in u tarritoriu è scaricanu l'eccessu di liquidu è gasu da a struttura di a terra.
4 : rinforzu
Utilizendu un geotessile perforatu cù agulla di fibra corta di poliester per rinfurzà a forza di trazione è a resistenza à a deformazione di a terra, rinfurzà a stabilità di e strutture di custruzzione, è migliurà a qualità di a terra.
5: Prutezzione
Quandu l'acqua scorri à traversu a terra, si diffonde, trasferisce, o decompone in modu efficace u stress cuncentratu, impediscendu chì a terra sia danatu da e forze esterne è prutegge a terra.
6: Prevenzione di puntura
Cumminatu cù a geomembrana, diventa un materiale compositu impermeable è anti-infiltrazione, chì ghjucanu un rolu in a prevenzione di a puntura.
Alta resistenza a trazione, bona permeabilità,respirabilità, resistenza à l'alta temperatura, resistenza à u congelamentu, resistenza à l'invechjamentu, resistenza à a corrosione, è micca infestazione di insetti.
U geotextile perforatu cù agulla di fibra corta di poliester hè un materiale geosinteticu largamente utilizatu.Ampiamente usatu per rinfurzà a ferroviasubgradu, mantenimentu di pavimenti di l'autostrada, sala di sport, prutezzione di diga, isolamentu di strutture idrauliche, tunneling, mudflat costiere, ricuperazione, prutezzione ambientale è altri prughjetti.1683861088692


Tempu di post: May-12-2023