A vita di serviziu di foglia d'acciaio rivestita di culore.Indovina quantu tempu?

News

U tettu d'acciaio di culore hè un novu tipu di tecnulugia di produzzione utilizata per decorate u tettu di a casa.Sò ricchi di culori è diversi, facenu a decorazione più distintiva.Ci sò parechji culori di tile d'acciaio di culore.I culori di sti tile d'acciaio di culore ponu currisponde à a dicurazione di i muri esterni di a casa, facendu a casa bella è esteticamente piacevule, facendu a casa unica.Scupritemu inseme nantu à a vita di serviziu è u prezzu di piastrelle d'acciaio di culore.Di sicuru guadagnerete qualcosa.

Piastra d'acciaio di culore ..

Vita di serviziu di piastrelle d'acciaio di culore

I piastrelli d'acciaio di culore sò sottili platti d'acciaio spruzzati nantu à i dui lati è trasfurmati in diverse corrugazioni per dà à i platti sottili boni proprietà meccaniche è serve cum'è tettu.In generale, i tile d'acciaio di culore anu una resistenza à a corrosione di 5-10 anni, una retenzioni di culore di 5-10 anni, è una vita di serviziu di 10-15 anni.

Piastra d'acciaio di culore.

Caratteristiche di e tile d'acciaio di culore

1. Pesu ligeru: 10-14 kg / metru quadru, equivalente à 1/30 di un muru di brique.

2. Conduttività termica: λ<=0.041w/mk.

3. Alta forza: pò esse usata cum'è una piastra portante per a struttura di u tettu, è hè resistente à a curvatura è a compressione;e case generali ùn utilizanu travi è culonni.

4. Culore luminoso: ùn hè micca necessariu una decorazione di a superficia, è a capa anticorrosione di a placa d'acciaio galvanizatu culurita hà un periodu di retenzioni di 10-15 anni.

5. Installazione flexible è veloce: u periodu di custruzzione pò esse accurtatu da più di 40%.

6. Indice di l'ossigenu: (OI) 32,0.

Lamina galvanizzata.

Prezzu di piastrelle d'acciaio di culore:

U prezzu di tile d'acciaio di culore di una sola capa hè relativamente prezzu.U prezzu serà diversu secondu e specificazioni richieste.U prezzu di piastrelle d'acciaio di culore di una sola capa hè generalmente di circa 12 yuan per metru.U prezzu di piastrelle d'acciaio di culore hè solu per riferimentu.Si deve esse basatu nantu à e cundizioni attuali.mercatu cum'è standard.

[Prezzu d'acciaio di culore 2]

U prezzu ligeramente più moderatu di e tile d'acciaio di culore, secondu e specificazioni chì avete bisognu, hè generalmente intornu à 22 yuan.

[Prezzu d'acciaio di culore trè]

In generale, i mercati di materiali di custruzzione in parechji posti anu prezzi diffirenti.U prezzu di tile d'acciaio di culore di alta qualità serà un pocu più caru, circa 20 yuan à 30 yuan.

https://taishaninc.com/

Prucessu di stallazione è precautions

1. U modu currettu di mette tile

1. Tipu di sovrapposizione (applicabile à i tetti cù lunghezza ≦15M)

2. Tipu staggered (applicabile à tetti cù lunghezza ≧15M)

2. Usu currettu di unghie spiciali

1. Unghji spiciali deve esse guidati in u mezu di l'osse di tile per avè un effettu impermeable.

2. U spaziu fissu di unghie spiciali hè 50CM ~ 100CM horizontally è vertically (preferibile 4 unghie / ㎡).

3. Nails deve esse guidatu da a fine più bassa di u tile versu u tettu per ottene un effettu bellu, sigillatu è pulitu.

 


Tempu di post: 20-sep-2023