L'usu di a geomembrana di polietilene

News

L'usu di Geomembranes
In u campu di i discaricamenti amichevuli di l'ambiente: Membrane geotessili composite ponu esse aduprate in prughjetti cum'è lagune di lixiviazione è acque piovane è deviazioni di l'acqua di l'acqua chì copre membrane per i siti di discarica.
Materiale di geomembrana anti-infiltrazione per a discarica di rifiuti: HDPE d'alta densità # geomembrana #, materiale polimericu, alta resistenza, longa vita di serviziu, è alta allungamentu.
Specificazione di geomembrana di polietilene d'alta densità: A larghezza hè di solitu 6m, è u gruixu pò esse persunalizatu trà 0.1mm è 3.0mm.
Avete bisognu di cunnosce u scopu di a geomembrana necessaria prima.Diversi tipi di geomembrane anu diverse proprietà è caratteristiche, cum'è impermeabile, transpirable, resistente à u friddu, anti-invechjamentu, etc. Solu dopu chì u scopu hè determinatu, pudete sceglie u pruduttu adattatu.
Geomembranes sò classificate in i seguenti livelli di qualità basatu nantu à i diversi materiali utilizati:
Membrana anti-infiltrazione standard, antica membrana anti-infiltrazione standard naziunale (GB/T 17643-1998);
A nova membrana anti-infiltrazione standard naziunale (GB/T17643-2011) GH-1 è GH-2S sò amichevuli di l'ambiente, mentri a membrana anti-infiltrazione di custruzzione urbana (CJ/T 234-2006) hà indicatori tecnichi simili à u standard americanu. GM-13;
A geomembrana di polietilene d'alta densità, cum'è un impurtante materiale geosinteticu anti-infiltrazione, hè cruciale per a prutezzione ambientale è l'isolamentu anti-infiltrazione.In issi prughjetti anti-infiltrazioni favurevuli di l'ambiente, impedisce l'infiltrazione di l'acqua residuale è u lixiviu di basura in a strata di l'acqua sotterranea è a contaminazione.Pò esse ancu usatu per a stallazione di strati impermeable per prevene l'infiltrazione di l'acqua.
Passi di stallazione di geomembrana:
Preparazione per a cunnessione di a geomembrana di polietilene d'alta densità per u situ di discarica: Prima di inizià a stallazione di geomembrana, hè necessariu di pulizziari u situ di custruzzione per assicurà una superficia liscia senza alcuna protrusioni o oggetti affilati per evità di dannà a geomembrana.
Passi per a stallazione di a membrana geotextile: Lay a membrana geotextile nantu à u situ di custruzzione, cù bordi sovrapposti di circa 15 cm, è preparate per cunnette cù una saldatrice di saldatura calda.

geomembrana


Tempu di post: 31-May-2023