Chì sò i benefici di l'usu di un lettu d'infermiera multifunzionale per i pazienti paralizati?

News

Parechje persone si dumandanu se un lettu d'infermiera multifunzionale hè veramente utile, è chì sò i benefici di utilizà un lettu d'infermiera multifunzionale per i pazienti anziani o paralizati?


1. Si pò aiutà i pazienti à pusà, alzà i so gammi, è daretu, chì li permette di eserciziu à un certu puntu, ancu quandu paralyzed in u lettu, effittivamenti riduzzione di u decadimentu di funzioni fisiologica di i pazienti;
2. Risolte e difficultà di nursing in a cura di i pazienti.Per i caregivers, cù l'aiutu di un lettu d'infermiera multifunzionale, a cura di i pazienti hè più faciule è più risparmiu di travagliu, è ponu affruntà i pazienti cù una attitudine più pusitiva;
Per i pazienti semi-disabilitati, un lettu di infermiera multifunzionale pò permette di piglià cura di sè stessi piuttostu chè di disturbà e so famiglie cù tuttu.Per i malati, esse capace di piglià cura di sè stessu hè ancu un ricunniscenza di e so capacità, chì ponu rallentà a deteriorazione di a so cundizione è ancu fà chì si sentenu còmode;
4. Certi letti di infermiera anu funzioni di toilette automatica induttiva è di prutezzione di a spalle, facendu più cunvene per piglià cura di l'anziani.Ancu l'anziani sani ponu aduprà u lettu d'infermiera cum'è un lettu elettricu regularmente, è a pusizione di u lettu pò esse aghjustata in ogni mumentu, facendu più còmode;
5. Un lettu d'infermiera multifunzionale cunsidereghja principarmenti aspetti cum'è a struttura fisiologica di una persona, u statu psicologicu è l'abitudini di cumportamentu.Cunsulazione di u cunfortu umanu per aiutà à risolve i prublemi di infermiera.
In generale, s'ellu ci sò pazienti anziani o paralizati in casa, sia per a cunsiderà di u paci, sia per a cura di a so famiglia, un lettu d'infermiera multifunzionale hè un pruduttu di cura assai bonu chì pò aiutà efficacemente à prumove l'armunia di a famiglia.
Un lettu di infermiera hè un dispositivu medicale relativamente simplice.Quandu u tempu passa, u rapportu di dimensione cambia ancu.In i primi tempi, a dimensione seria relativamente chjuca perchè e cundizioni di vita di e persone eranu relativamente poveri, è a ghjente era generalmente curta è magre.
Tuttavia, per via di u rapidu sviluppu di l'ecunumia, u standard di vita di a ghjente hè sempre più altu, è a so altezza media hè ancu sottumessu à cambiamenti significativi.Per adattà à u sviluppu di l'altitudine umana, a durata di u lettu d'infermiera hè stata ancu aumentata di più di deci centimetri.Più tardi à a mità à a fine di l'anni 1990, u standard di vita di a ghjente hà migliuratu, è l'obesità hè stata gradualmente emersa, purtendu à l'emergenza di letti di infermiera allargati.
Chì ghjè a dimensione generale di un lettu di infermiera?In generale, hè 1 metru longu è 2 metri di larghezza, è a lunghezza è a larghezza di i prudutti varienu trà e diverse dipartimenti è funzioni.A maiò parte di i letti di infermiera utilizati in l'uspitali sò da 80 à 90 centimetri di larghezza, 180 à 210 centimetri di longu è 40 à 50 centimetri di altu.Qualchidunu pò rottà, è certi letti di infermiera elettrica sò relativamente largu, circa 100Cm largu.


Tempu di Postu: Apr-21-2023