Chì ci hè a struttura è a prestazione di un lettu di infermiera rotulatu?

News

Rivolta alettu d'infermierapò aiutà i pazienti à pusà nantu à u so latu, flettendu i so membri inferiori è alleviate l'inflamazioni.Adatta per l'autocura è a riabilitazione di diversi malati in lettu, pò riduce uinfermieraintensità di u staffu medicale è hè un novu strumentu infermiera multifunzionale.

lettu d'infermiera
A struttura principale è u funziunamentu di u roll over bed in nursing sò i seguenti:
1. Flip elettricu
Un munzeddu di cumpunenti flipping frame sò stallati nantu à i lati manca è destra di u bordu di u lettu.Dopu chì u mutore funziona, u quadru flip pò esse lentamente alzatu è calatu da i dui lati attraversu a trasmissione lenta.A striscia di roll-over hè stallata nantu à u quadru di roll-over.Per mezu di a funzione di u cinturione rolling, u corpu umanu pò rottà in ogni angulu in u intervalu di 0-80 °, cambiendu cusì e parti compresse di u corpu è furnisce una postura ideale di cura è trattamentu.
2. Passa nantu à u lettu di l'infermiera è alzate
Ci hè un paru di braccia elevatori sottu à a tavola di u lettu.Dopu chì u mutore hè in funziunamentu, cunduce l'assi ascendente per rotà, chì pò fà chì i braccia à i dui estremità di l'assi si movenu in forma d'arcu, chì permettenu à a tavola di u lettu di alzà è falà liberamente in a gamma di 0 ° à 80 °, aiutendu u paziente à cumplettà i sit ups.
3. Flessione è estensione di l'estremità inferiore assistita elettrica
Fixà un paru di cuscinetti piegati piegati è estesi nantu à i lati di manca è di diritta di u bordu di u lettu inferiore, è installate un paru di rulli sliding à i lati di manca è di diritta di l'estremità inferiore per fà i pads pieghevoli flessibili è ligeri.Dopu chì u mutore si mette in funziunamentu, spinge a rotazione di l'arbulu di estensione è di curvatura, facendu chì a corda di filu d'acciaio fissata nantu à l'arburu sia arrotolata cù a cooperazione di a molla di tensione, è a barra di elevazione curvata si move in su è in giù, cumpiendu cusì u estensione è curvatura di i membri inferiori di l'impiigatu.Pò esse firmatu è cuminciatu à vuluntà in un intervallu di altezza di 0-280 mm per scuntrà u scopu di eserciziu è ristabilisce a funzione di i membri inferiori.
4. Struttura di a defecazione
I buttigli di u tavulinu di u lettu anu un pirtusore rettangulare cù una piastra di coperta, chì hè incruciata cù una corda di tira.A parti inferjuri di u platu di copertura hà un armariu d'acqua.I rails saldati à u quadru di u lettu sò strettamente cunnessi u burato superiore di a toilette cù a piastra di copertura nantu à u pianu di u lettu inferjuri.I Pacienti ponu cuntrullà u buttone di curvatura di a gamba elettrica per svegliate, aghjustate a pusizione di u lettu, è dopu apre u coperchiu per compie u prucessu di u lettu.
5. Tavola di pranzu di attività
Ci hè una tavola sensoriale à mezu à u quadru di u lettu.Di solitu, u scrittore è u lettu sò integrati.Quandu in usu, a tavola pò esse tirata, è i pazienti ponu svegliate cù l'aiutu di l'electricità è impegnà in attività cum'è scrittura, lettura è manghjà.
6. Funzioni Seat
L'estremità frontale di u lettu pò alzà naturalmente è l'estremità posteriore pò falà naturalmente, trasfurmendu tuttu u corpu di u lettu in un sediu chì pò risponde à i bisogni di divertimentu di l'anziani, cum'è seduta, riposu, o ancu leghje libri o fighjà a TV (ordinariu). i letti di infermiera ùn anu micca sta funzione).
7. Funzione Shampoo
Quandu u vechju si trova pianu, hà u so propiu bacinu di shampoo sottu u so capu.Dopu avè sguassatu u cuscinu, u bacinu di shampoo serà liberamente espostu.E persone anziane ponu stà in u lettu è lavà i so capelli senza muvimenti.
8. Funzione di lavatura di pedi à pusà
Un bacinu di pede hè furnitu à u fondu di u lettu per alzà a fronte di u lettu è affundà a parte posteriore di u lettu.Dopu chì l'anziani si sò pusati, i so vitelli ponu caccià naturalmente, chì ponu aiutà à lavà facilmente i so pedi (equivalente à pusà in una sedia), evitendu efficacemente l'inconveniente di sdraiarsi è lavà i so pedi, è permettenu di immerge i so pedi per un tempu. longu tempu (i letti di infermiera cumuni ùn anu micca sta funzione).
9. Funzione Wheelchair
I pazienti ponu pusà in ogni angulu da 0 à 90 gradi.Pregunte regularmente à u paci à pusà per prevene a cuntrazzioni di tissuti è riduce l'edema.Aiuta à restaurà a capacità di attività.Dopu chì u paci hè pusatu.


Tempu di Post: 15-May-2023