Chì precauzioni deve esse pigliatu quandu si stallanu tavulini rivestiti di culore?

News

Attenzioni particulari deve esse pagatu à i seguenti punti durante u prucessu di stallazione di pannelli di culore


(1) A cima di a striscia di supportu deve esse in u stessu pianu, è a so pusizioni pò esse aghjustata toccu o rilassante secondu a situazione attuale.Ùn hè micca permessu di chjappà direttamente u fondu di u supportu fissu per pruvà à aghjustà a pendenza o a pusizione di u tettu.A piazza curretta di a tavola dipinta pò assicurà a so chjusura efficace.À u cuntrariu, se u tavulinu dipintu ùn hè micca allinatu bè quandu si mette, Affetterà l'effettu di fibbia di u tavulinu di culore, in particulare a parte vicinu à u puntu di u centru di supportu.
(2) Per evità a furmazione di pannelli rivestiti di culore in forma di fan o spargugliati o bordi inferiori irregolari di u tettu per via di una custruzzione impropria, i pannelli rivestiti di culore devenu esse verificati per l'allinjamentu propiu in ogni mumentu quandu sò posti, è a distanza da u tettu. i bordi di l'estremità superiore è inferjuri di i pannelli rivestiti di culore à u gutteru deve esse misuratu in ogni mumentu per evitari di inclinazione di i pannelli di culore.
(3) Immediatamente dopu a stallazione, pulizziari tutti i residui di metallu chì restanu nantu à u tettu, cum'è i detriti di l'acqua, rivet rods, e fasteners scarted, cum'è sti debris di metallu pò causari currusioni di i pannelli dipinti.Custruzzione di l'accessori cum'è l'imballaggio di u cantonu è u lampu
2. Posa di cuttuni d'insulazione:
Prima di mette, u spessore di u cotone d'insulazione deve esse verificatu per l'uniformità, è u certificatu d'assicuranza di qualità è u certificatu di cunfurmità deve esse verificatu per u rispettu di i requisiti di cuncepimentu.Quandu si mette u cuttuni d'insulazione, hè necessariu di esse strettu, è ùn deve esse micca spazii trà u cuttuni d'insulazione è fissatu in una manera puntuale.
3. Posa di u top plate
Quandu si mette i pannelli interni è esterni di u tettu, a superposizione di ogni bordu deve esse strettamente in cunfurmità cù i requisiti di e specificazioni.Quandu si stallanu l'eaves, a pusizione di stallazione deve esse determinata cumminendu u pianu di fondu è a lana di vetru.L'eaves deve esse disposti da u fondu à u cima in sequenza, è l'ispezione segmentata deve esse realizata per verificà a dritta di e duie estremità è a piattezza di a tavola per assicurà a stallazione.
Qualità.
4. SAR-PVC roll sheets waterproof pò ièssiri usatu pi soft waterproofing in zoni lucale cum'è ridges e gutters, chì ponu effittivamenti risolviri i prublemi di joint, accumulazione acqua, e leakage chì ùn pò esse risolta per via di a struttura waterproof di pannelli di culore.I punti di fissazione di i rotuli di PVC assicuranu chì sò fissi nantu à a superficia di punta di u bordu profilatu, assicurendu chì i cumpunenti di fissazione sò sottumessi à una forza raghjone è a struttura impermeabile hè raghjone.
5. Cuntrolla di stallazione di piastra d'acciaio profilata:
A stallazione di a piastra metallica pressata deve esse piatta è dritta, è a superficia di a piastra deve esse libera di residui di custruzzione è di terra.L'eaves è l'estremità più bassa di u muru deve esse in una linea recta, è ùn deve esse micca fori perforati senza trattamentu.
② Quantità di ispezione: Cuntrolla in u puntu 10% di l'area, è ùn deve esse menu di 10 metri quadrati.
③ Metudu di ispezione: osservazione è ispezione
④ Deviation à l'installation de plaques de métal pressées :
⑤ A deviazione ammissibile per a stallazione di platti metallici pressati deve esse conformi à e disposizioni in a tabella sottu.
6. Inspection quantità: U parallelismu trà l'eaves è u ridge: 10% di a lunghezza deve esse verificatu aleatoriu, è ùn deve esse menu di 10m.Per altri prughjetti, una verificazione puntuale deve esse realizatu ogni 20 m di lunghezza, è micca menu di dui deve esse fattu.
⑦ Metudu d'ispezione: Aduprate un filu di sughjornu, un filu di sospensione è una regula d'acciaio per l'ispezione,
Deviazione ammissibile per l'installazione di piastre metalliche pressate (mm)
Deviazione permessa di u prugettu


Tempu di post: Apr-24-2023