Qualessu sceglie quandu si compra un lettu di cura flipping?Chì funzioni hà ?

News

Se una persona hà bisognu di stà in lettu per malatie o accidenti, cum'è l'uspidale è u ritornu in casa per ricuperazione, fratture, etc., hè assai cunvenutu di sceglie un adattatu.lettu d'infermiera.Puderanu aiutà à campà nantu à u so propiu è a cura di elli pò ancu riduce un pocu di u pesu, ma ci sò parechje categurie è scelte per cunsiderà quandu sceglite i prudutti.U seguitu hè principalmente per presentà à voi chì tipu diflipping care bedà sceglie è chì funzioni hà ?Cunniscitemu inseme.
Quandu sceglite un rotulu nantu à u lettu di infermiera, ùn hè micca chì più funzioni hà, u megliu.A selezzione dipende s'ellu e funzioni basi chì hà ponu risponde à i bisogni di a vita è di cura di l'anziani, s'ellu hè sicuru, stabile è affidabile.Hè impurtante di fà acquisti raziunali basatu annantu à a cundizione fisica è ecunomica di l'anziani.Basatu nantu à l'esperienza di l'infermiera clinica, hè cunsigliatu chì i pazienti anziani chì sò in lettu per un bellu pezzu sceglienu letti di infermiera elettrici cù funzioni cum'è alzà, alzà e spalle, alzà e gambe, vultate è mobilità.Sicondu a situazione di l'anziani è di i caregivers, ponu ancu sceglie letti di infermiera elettrica cù pusizioni seduta, funzioni d'assistenza, o funzioni ausiliarii;Hè ricumandemu di stà in u lettu per un pocu tempu, cum'è per l'anziani durante u periodu di ricuperazione di fratture, per sceglie un lettu di infermiera manuale.Per esempiu, se sceglite un lettu di infermiera elettrica, pò avè funzioni cum'è l'elevazione, l'elevazione di u spinu è l'elevazione di i gammi.
Sicondu u metudu di u funziunamentu, u lettu di infermiera rotulatu pò ancu esse divisu in operazione manuale è operazione elettrica.U primu hà bisognu di u persunale di accumpagnamentu quandu s'utilice, mentre chì l'ultimu ùn hà micca tanti compiti, chì ponu riduce a carica nantu à i caregivers è i membri di a famiglia, è ancu alcuni anziani ponu aduprà per sè stessu.Cù u sviluppu di a sucetà, in l'ultimi anni, parechji letti d'infermiera chì ponu esse operati da voce o schermu touch sò ancu apparsu in u mercatu.
A funzione di vultà u lettu di infermiera
1. Pò esse elevatu o calatu: pò esse elevatu o calatu verticalmente, è l'altitudine di u lettu pò esse aghjustatu.Serà cunvenutu per l'anziani per cullà è fora di u lettu, riducendu l'intensità di cura per i caregivers.
2. Back lifting: L'angolo di u lettu pò esse aghjustatu per alleviate a fatigue di i malati chì sò stati in u lettu per un bellu pezzu.Hè ancu pussibule di pusà à pusà mentre manghja, leghje o vede a TV.
3. Cunversione di a postura di seduta: U lettu d'infermiera pò esse cunvertitu in una postura di seduta, facendu cunvene per manghjà, leghje è scrive, o lavà i pedi.
4. Leg lifting: pò alzà è calà i dui membri inferjuri, evitendu a rigidità musculare è l'intorpimentu in i gammi, è prumove a circulazione di sangue.Adupratu in cunjunzione cù a funzione di lifting back, pò prevene i danni di a pelle sacrococcygeal causati da seduta o semi seduta in l'anziani.
5. Rolling: Pò ghjucà un rolu ausiliariu in l'anziani chì giranu a manca è a diritta, calmante u corpu, è riducendu l'intensità di cura per i caregivers.
6. Mobile: Hè cunvenutu per spustà quandu in usu, facenu più faciule per i caregivers per esce per ammirazione di u paisaghju è bask in u sole, facilitendu l'implementazione di cura, è riducendu a carica di travagliu di i caregivers.e93e8f701e071b0ffd314e4c673ca5f


Tempu di post: May-10-2023